…Молода людина живе і формується як особистість у сучасному політичному інформаційному просторі, дуже далекому від досконалості. Він впливає на нього найчастіше сильніше, ніж традиційні інститути: сім’я, школа, вищий навчальний заклад. У даній ситуації суспільство і система освіти, перш за все, повинні не нав’язувати, а пропонувати здорову альтернативу високих моральних стандартів, щоб у молодих людей було реальне уявлення про всі можливі варіанти вибору між Добром і Злом. А тому першорядні, найважливіші вимоги до виховної роботи полягають у формуванні правильного світогляду і саме з нього здатності випускника позиціонувати всі події, що відбуваються в об’єктивних координатах Добра і Зла. Якщо ж покоління ухиляється від цих питань або помиляється у відповіді на них, або залишає правильну по суті відповідь у словах, але яка не підтверджуюється справами, то куля проблем наростає, кризи множаться і поглиблюються. Особливу суспільну небезпеку представляють ситуації, коли об’єктивне Зло нав’язується суспільству як соціальні норми під соусом псевдодемократичних змін і загальнолюдських цінностей. Якщо ця підміна не присікається суспільством юридично, а наступні покоління не дадуть правильної відповіді на вищепоставлені питання вже у свою епоху, то у суспільства є реальні шанси піти в історичне небуття…
Михайлівський родинний центр пропонує до вашої уваги програми факультативних світоглядних курсів
Сучасне світосприйняття слов’янської та давньоруської народознавчої спадщини
Суспільна та особиста безпека, основи управління
Програми розміщені в розділі МАТЕРІАЛИ \ 7.Навчальні програми